donderdag 21 november 2013

Verjaardag

Vandaag ben ik 45 jaar geworden. Vanochtend werd ik wakker en hoorde ik in de keuken een hoop gerammel van bestek, sinasappelpers en heen en weer geren. Ik wist dat ze bezig waren de tafel mooi te dekken en ik wist dat ze straks zouden komen om me toe te zingen in bed en me mee te nemen naar de vrolijk versierde woonkamer en mooi gedekte ontbijttafel. Ik lag daar stilletjes van geluk te genieten in mijn bed. Gisteren een geweldig verjaardagsfeest gevierd op het strand, een half uurtje rijden vanaf Auckland. De zon scheen, we konden zwemmen, de kinderen speelden op het gras, iedereen had BBQ eten mee, lekkere wijn, taart, cadeau's, een gitaar en Ronald was met de boot gekomen dus er werd zelfs nog een vis gevangen om ter plekke te fileren en op de BBQ te doen. Het was een heerlijke middag/avond. Ik bedacht me hoe dankbaar ik ben voor mijn gezondheid, mijn gezin, mensen om me heen die met mij deze dag willen vieren. En natuurlijk iedereen die dit leest heeft met mij iets meegemaakt in mijn/zijn leven, allemaal bedankt voor iedere belevenis. Ik had zonder jullie nu niet op dit punt in mijn leven geweest! Op naar nog vele mooie jaren erbij!

0 reacties: